mavigokyuzu120666 Gaza iyi geldi mi?? Çok gazlı ve kakasını yapmıyor doktor bu şurubun gaza iyi geleceğini gazını yapınca kakasını da yapacağını söyledi kullanan var mı??
Hatice3553 mavigokyuzu120666 ona iyi gelir diye düşünüyorum biz reflü için kullanıyoruz doğumdan itibaren yaşına kadar bizim durumumuz farklı yemek borusundan ameliyat olduk
mavigokyuzu120666 Hatice3553 geçmiş olsun nasıl veriyordunuz 44 günlük ağzında tutuyor ağlaya ağlaya yutuyor korkuyorum boğazına kaçacak diye
Miniss Hatice3553 merhaba çok geçmiş olsun size birkaç soru sormak istiyorum reflü için rica etsem özel mesaj atabilir miyim?
bebek2anne1 Hatice3553 merhaba reflümüz var bugün doktorumuz Gaviscon verdi faydasını gördünüz mü geçti mi reflümüz gazı çok fazla oda kusturuyor günde 3 defa 5 ml mamasına koy dedi
Hatice3553 mavigokyuzu120666 biberonun emzik ucuna sıkarsın direk boğazına gidiyor anlamıyor tadını ya da enjektör ile ağzına yanak içlerine doğru verebilirsiniz