Kızlar öncelikle hamileyim rutin kontrollerde doktorumuz böbrekte sıvı birikmesi var gördüm diye söylüyorum panik yok dedi sonra detaylı ultrason zamanı geldi bebeğimin böbreklerinde büyüme olduğunu söylediler. Biri 4 biri 5 mm idi şimdi 25 haftalık hamileyim ikiside 5 mm olarak ölçüldü. Korkuyorum iyi şeyler duymuyorum başına gelen annelerim varsa bi tecrübelerini yazabilirlermi 😔 doğumdan sonra takibini yapıcaz dediler birde doğuma kadar elim kolum bağlı bekleyecekmiyim şimdi 😩