Vanilyaaa ben ocaktan itibaren oraya gitmistim internetten randevu aliyodum. muayenede yalniz oluyosunuz. sormazsaniz size pek bilgi vermiyolar. doktor asistan falan oluyo aralarinda konusuyolar 😂😂 ozeldeki gibi buyuk bi ekran yok tek tek neyin ne oldugunu soylemiyolar. bana hep her sey normal diyolardi. ama iyiler yani sorunca cevapliyolar.
benim dogumum normal olcakti. kendiliginden olana kadar bekliycez dediler. 41. haftanin ilk gunu kan geldi direkt acile gittik. yatis yapildi falan ama acilmam yavas ilerledi bebegin kalp atislari dustugu icin sezaryen oldum. genel anestezi yapilmis.
uyandigimda bebegim yanimdaydi ama sadece bez takmislar. ben tek kisilik odadaydim bu biraz sansmis cift kisilik odalar da vardi. esiniz sadece yarim saat kadar bebegi gorebilmek icin geliyo. onun disinda refakatci kaliyo ve kadin olmak zorunda. erkek almiyolar. bebege de size de cok cok ilgililer, testler yapiliyo belli araliklarla kontrole geliyolar.
yemeklerde yag tuz vs yok ben yiyememistim ordan bi seyler almistik corba falan.
ben martta dogum yaptim 4,5 ayda degisen bi seyler olmus mudur bilemiyorum. simdilik aklima bunlar geldi. sorunuz olursa cevaplarim 💖