Merve1967 ben bununla ilgili daha dun sgk yi aradim rapor parasini nezaman alicam diye is yerinin raporunu nasil giris yaptgina bagli ay ay girdiyse her ay alirsinz tek seferde girdiyse rapor bitiminde alrsnz dedi, o sana yatan 4 bin dde doguk once is goremezlik ucretidir banada yatti o çünkü daga kalanini almadim is yerim tek seferde girmis raporumu çünkü