Merhaba kızlar bebeğim şuan 5 ay 11 günlük 3. Ayına girdi ve dişleri kaşındığı için memede doğru dürüst emmedi dördüncü ayına kadar geceleri verdim gündüzleri aldıkça verdim ve dörtten sonra tamamen koptu elimle sağdım pompayla sağdım ve olanı verdim bestlak kullandım ama şuan tamamen gitti iki haftadır hiç yok bende çok yorulmuştum biraz ara vermek istedim uğraştım ama almadı iki haftadır hiç uğraşmıyorum çünkü yıprandım emmemesi kabulüm ama ben ısırdığı ve oynadığı için bunalmıştım sütüm gelmeyince de bıraktım tamamen kafamı toparlamak için en başta tazyikli geliyordu ilk üç ay sonra emmeye başlayınca oynayınca bebiş azaldı ve tamamen gitti tekrar gelir mi sütüm geri ne yapmam lazım Şu saatten sonra tekrar emzirebilir miyim mama yiyoruz ama ben gece bile emzirsem kafi bebeğimi emzirmek istiyorum çünkü