Merhaba, 5 gün önce doğum yaptım ilk iki gün sütün gelmedi hastanede pompalama yaptılar gelmesi için ve uçları yarıldı ki hamileliğimden beri göğüs ucu krem kullanıyordum hala daha kullanıyorum.
Şimdi de göğsüm süt doldu bebiş hepsini tüketemiyor uçları da acıdığı için pompa yapamıyorum
Göğsüm uçları şişti sertleşti ağrı da yapıyor ne yapmalıyım bir saatte bir de emziriyorum sıcak kompleks ve masaj uyguladım yumuşatmak için sıcak uygulama bebeği ishal etti( sütü ısıttı sanırım o yüzden) onu da yapmıyorum artık 😕