Kızim pazar gecesi 3 de kusarak uyandı ve nerdeyse 5 6 ya kadar kustu en son da fışkırarak kusunca duramadik doktora götürdük acile kan idrar kaka tahlili çok şükür temiz çıktı sadece serum takıldı bitti ilaç vs yazmadilar ama neden böyle oldu anlamadim ya kusmayla birlikte ishal de oldu dün sabah 4 defa diski yaptı bugün öyle 2 defa yaptı çok şükür kusmadi ama bilemedim ya kızlar yaşayan varmı ateş 36 37 seyrediyor 😳
Kusma olmadı daha ama ishal devam ediyor tadı tuzu yok yavrumun ya