Melmel88 bende 2 bucuk ay önce doğum yaptım ben iç dış bir sürü dikisim vardı dikişlerim düşerken gördüm ama dış dikişlerim nasıl geçti bilmiyorum 2.kez dikiş atıldı bana bebeğim doğduktan sonra 1 hafta yoğun bakimda yattı dinlenemedim hep ayaktaydim o yüzden dikişlerim acilmsiti tekrar atıldı eğer dikislwrim acilmasaydi 15 gune iyilesmisti