Esmaky 3saat dışarıda 3gün dolapta 3ay buzdolabı derin dondurucusunda 6 ayda büyük derin dondurucylarsa saklanabiliyor,süt dolaptan çıkarıp benmari usulü ısıtıp 1 saat içerisinde tüketilmesi gerekiyor,buzluktan buzlu çıkardığın sütü normal tarafa koyup erimesini bekliyorsun ortalama 1 günde eriyen buzlu sütünde yine benmari usülü ısıtıp tüketiyorsun,ısıttığın sütü içilmezse tekrar buzdolabına koyamıyorsun malesef kullanılmıyor,sütü kesinlikle haldur huldur çalkalama yapmaman gerek,kaşıkla yavaş yavaş karıştırabilirsin,aklıma gelen bu,hatta ben tarih saat vs yazıp hem buzluğa atıyorum buzluk poşetinde,hemde normal tarafta mamajoo saklama kutuları aldım hem biberonda oluyor,takıldığın bi yer varsa sor canım,bebeklerim küvezde kaldığı sürece ordaki yoğun bakım doktorumuzun düzeniydi bu..