Kızlar ek gıda reddi yaşıyoruz 5 bucuk aylıktan beri tadımlara başladık ama asla hic biseye ağzını açmıyor suya alıştırdım ama bir sürü sey deniyorum karsısında oynuyorum sarkılar söylüyorum deli gibi hareketler yapıyorum yok kaşığı mı sevmedi diyip elimle besledim onuda istemiyor ben asla pes etmeden devam ediyorum yaptığım hersey çöpe gidiyor lütfen moral verin biliyorum ağzını kocaman acıp yemeyecek ama nasıl alısıcak bu bebe🥲