Rav-Ebu Bebeğinizi ne kadar sürede uyandırıp emziriyorsunuz? Benimki kendiliğinden uyanmıyor hep ben uyandırıyorum genelde 2 saatte bir emzirmeye çalışıyorum. Ya sizler nasıl yapıyorsunuz bu arada 1 haftalık bebeğim
Ruummmi Rav-Ebu Bizde bir aylık olacağız iki saatte bir emzirdim ardından da hep 30 cc mama veriyorum çünkü doymuyor memeden ayrılınca ağlıyor birde muhakkak her uykusunda altını değiştirin uyansın
kelebek_17 Rav-Ebu zorla uyandırarak 2 saatte bir emziriyordum. 8 gün boyunca sürekli kilo verdi. doktorumuz mamaya başlamalısın deyince yarım saatte bir emzirmeye başlamıştım 🙈 çok hızlı toparlanmıştı.
SunnyG Gayet normal o hafta için kendisinin uyanmaması :) illa saat tutmak zorunda değilsin ama iki saati aşmasın. İki saat iyi yani. Tabi arada kendisi uyanıp huysuzlanıyorsa yine emzir.
Kelebek22 Ben ağladıkça emziriyorum 2 saate bir de 20 dakika emziriyorum 5 dakika birini gazını çıkartıp diğerini emziriyorum yine gaz böyle böyle tamamlıyorum doktorumuz öyle dedi gerçekten faydası var güzel doyuyor ama tabi sütüm yetmiyor orası ayrı
SunnyG Rav-Ebu benimki de öyleydi işte zar zor uyandırıp emdiği kadar. Arada da mama veriyordum ama satılıktı benimki
079aslankuzusu Rav-Ebu benimkide 12 günlük be nde uyandıramıyorum emıo sonra hep uyuyo saati gelince ben zorla uyandırıyorum sarılığıda yok suan
Rav-Ebu 079aslankuzusu aynıyız sizinle ilk bebeğim de böyleydi ama sarılık vardı onda ama bunda sarılık şuanda yok uyandıramıyorum ya deliricem emse bile 5 dk anca sizinki kaç dk emiyo
Rav-Ebu 079aslankuzusu ya benim ikinci bebeğim ama ilki mama ile büyüdü o yüzden uyanmasada biberonu ağzına verince emiyordu uyanmasına gerek yoktu ama bunu emziriyorum mecbur uyanmak zorunda uyurken memeyi tutmuyor cuma doktor kontrol var sorucam ya sarılık geçen hafta perşembe kanda çıkmadı ama yine kan tahlili istiycem çünkü sarılıktan supheleniyorum
kelebek_17 Rav-Ebu bizde hastanedeyken uyandıramıyorduk, hemşireyi çağırmıştık birkaç kez. sırtını sıvazlayıp ayaklarının altını elleyip uyandırıyordu. bende hiç bırakmadan ayaklarının altını elleyerek hep uyandırdım. biraz baskı yapmanız gerekiyor