dilantrkmn lokal yapıcak büyük ihtimalle söylemiştir belki. 4 saat aç kaldı bebeğim sonra iğne vurdular. Uykusuz ve yorgun olduğu için 10 dk içinde sersemledi. Biz muayeneye diye gittik o günü sğnnet olduk oyğzden ekstra bişey almadım yanıma hiç. Sadece yedek bez ve kıyafet vardı. Kıyafet falan çıkarmadılar o şekil alıp götürdüler geldiğinde de aynı bezini ve kıyafetini giydrmişleri. Yedeğe gerek olmadı. Bebek uyanana kadar emzirmedim. Uyanınca ağladı baya. Sonra emince falan sakinleşti. Hemşire geldi. Pansumanı değiltirdi nasıl yapmam gerektiğini anlattı. Pansuman malzemeleri aldık. 1 hafta boyunca pansuman yaptım. Sonra yapmadım. 10 gün oldu daha dikişler duruyor. Bardak vs koymadım. Büyük bezde takmadım. Ekatra bişey hiç yok yani. Öyle sık sık bez değiştirmeye de gerek yok. Hiç stres olmayın. Uzun anlattım kbakmayın. Ben bu şekil anlatan çok aradm ama kmse detay vermiyor. 🤦🏻♀️3 aylık sünnet oldu bu arada. Muayene 3 te olduk. 5 te sünnet oldu. 8 de evdeydik. Bebeğin gidip gelmesi 45 dkyı buldu. Yanına bizi almadı. Örtğ vs istemedi. Biz sararız orada dedi. Özel hastaneydi.