Ebrulimom Merhaba hanımlar, oğlum 3 yaşına girecek oda yapacağım ama çok kararsızım nasıl bi oda yapacağıma karar veremedim. montessori yatak mı alsam yoksa baza mı? Rica etsem çocuklarınızın oda resimlerini paylaşır mısınız?
Bulutbey Ebrulimom bence baza olarka alın zaten büyümüş artık. Bir süre sonra Montessori yatak yetersiz kalacaktır. Oplum şu an 32 aylık 3 kademeli beşiğimiz vardı. Ön korumalığını çıkardık yatak oldu ama baza olsa daha güxel yatacak sanırım. Birazdan resm de yüklerim görmeniz için. dağınık biraz
Bulutbey Ebrulimom bu beşiği de ban kuzenim verdi. Oğlu 4-5 yaşlarından sonra ben artık büyük abi yatağı istiyorum diye tutturmuş.
Asyaayaz1 Ben büyüyen beşik olarak aldım 3 yaşına kadar beşiğinde yatırıp baza haline çeviricem nasip olursa şuan 1 yaşında.
Ebrulimom Asyaayaz1 çok mantıklı evet ama ben tayinimiz çıkacağı için normal beşik almıştım. Şimdi baza mı yoksa montessori yatak mı ona karar veremiyorum
Ebrulimom Bulutbey evet bizim şu an kullandığımız beşikte bu modelden ama tek tarafını çıkarmayı düşünmedim hiç mantıklıymış ☺️ Montessori yataktan sıkılabilşyormuş çocuklar zamanla baza daha mantıklı gibi geldi banada