Bendede öyle olmuştu bir keresinde 7 küsur bişey çıkmıştı. Adet öncesinde yğkseliyor biraz benim gebelik olmamıştı o seferinde. Zaten 3 gün sonra adet olmuştum. Daha erken bence 3-4 gün bekleyip tekrar kan testi verin, öncesinde arkadaşların yazdığı gibi değer normalde yükselmesi lazım.
Rabbim gönlünüze göre versin inşallah.