sedaozdemir Kızlar 1 aylık bebeğim var.Bazen emerken uyuyor bazen salıncagına koyuyorum sallanarak uyuyor.Sizin bebeklerınızı uyutabıldıgınız yontemler nelerdır?Hızlı ve basit bir yöntem var mı?😄
Yagmur-Cansu22 sedaozdemir kızım 3,5 aylık. İlk aylar çok gazı olduğu için ayağımda salladım. Hayatım durdu resmen bütün gün ayağımda. Tek olunca bide evde bütün işler duruyor 🙊 atın yatağa uyusunlar kendi kendilerine 😂
Renasumut sedaozdemir benim ilk 3 ay kabus gibiydi sürekli sallardım sallamayı bıraktığım an ağlardı cok şükür düzeldi artık uykusu geldiği an kendi kendine uyuyor ya da ayağımda bi 5 dk sallıyorm ye kendim ninni söylüyorum ya da telefondan ninni açıyorum
Oktay0122 sedaozdemir uyku vaktinde ışığı kapatıp yatağına koyuyorum bende tanına uzanıp elini tutuyorum uyuyor 🙏 4.5 aylık