arya-1604 Gece derin uykuya dalıyoruz hiç işemiyoruz 10 saat falan gündüzleri gün içinde 7 8 kere işiyoruzdur sizde nasıl bu işeme durumları anneler çok taktım kafayı bu duruma işememe durumunu önceden doldururdu bezi 2 saatte bir dolu dolu
oglusunarastirmagunlukleri arya-1604 aynı durumu yaşadık 2 gecedir. bebeğim 2buçuk aylık. siz bir problem yaşadınız mı? düzeldi mi?
arya-1604 arya-1604 anneler merak içinde bekliyorum cevaplarınızı çok taktım kafaya bu durumu doktorlar tahliller temiz olunca normal gibi diyor geçiştirir gibi
arya-1604 sumeyyesmom gece yatmadan kendini emmek için stokluyor resmen sonra gece 2 kere kaldırıyorum kendisi uyuyor ama yinede yapmıyor
beasmir Bizde 4 ay bitmek üzere hava sıcak galiba bizim buralar çok terliyor onun için diyorum brnim oğlum da öyle sizinde terliyor olabilr mi ter den atıyordur. Bazen sütüm mü yetmiyor diyorum
arya-1604 beasmir beasmir evet izmirde yaşıyorum ben çok sıcak hava terliyor da ayrıca ama günde 6 7 kere yapıyordur bez ağırlığı deseniz yok zaten günde 2 kere dolu bez alıyorumdur sadece birisi sadece sabah gece tuttuğu için herhalde o da
arya-1604 oglusunarastirmagunlukleri iye enfeksiyonu, susuz kalma(daha çok meme veya mama), kabızlık durumundan olabilir
oglusunarastirmagunlukleri arya-1604 teşekkür ederim 2 gece sonrası devam etmedi başka bir sorunumuz da yok iye ve susuzluk bunların başka belirtisi var mı yoksa devam etmesede doktoea götürmem gerekir mi ?
arya-1604 oglusunarastirmagunlukleri devam etmezse bence götürmeyin salgın zaten var geç olöul cevabım ama huysuzluğu uyku hali falan olmadığı sürece normal
Eb2 oglusunarastirmagunlukleri benim oğlum da iye idrar yapmıyor kesik kesik yapıuro. Belirti de vücut buz gibi el ayak terliyor idrar kokuyor ve kusuyor