Selamlar, görümcemin kızı 4yaşına giricek benim kızım 1 yaşında ve ev üstünde yaşıyorum ben görümcemin kızı kızımı herkesten kıskanıyor nenesinden dedesinden dayılarından kim kızımla ilgilense istemiyor biz onlara gitsek direk odasını kaptır oyuncaklarını toplar kızım elini neye atsa çeker alır ama onlar bize geldimi kızmın oyuncaklarını alır biner sertce oynar atar vermez gidene kadar ve yetmezmiş gibi göRümcem kızını uyarmıyo güzelce anlatmıyo onun küçük oldunu anlamadını bizlere diyor benim kızımın yanında onu sevmeyin öpmeyin ilgilenmeyin biz gidince seversiniz ve benim zoruma gidiyor kızı kızımın elini cimcikler iter oda gülüyo ama artık hoşuma gitmiyor davranışları o söylemeleri ben günahtır kucuktur deyince görümcemin kızı anlamıyor falan diyorlar ama işlerine gelince cok akıllı herseyi anloyp diyolar