BusraMuratS Eliifbasar Biz varızz 1 ay 1 günlüğüz .. valla uyutma çabaları hem evi hem bebişi idare etme upraşı 😅
Annesibebisi Eliifbasar biz varız bugün tam bir aylık olduk ama 750 gr almışız. Siz ne.kadar aldınız bebisimiz gündüz uyuyor mu
Annesibebisi BusraMuratS benim de emerken uyuyor yatağına yatırınca 5 dk ya uyanıyor. Çok uyumaları gerekmez mi
Eliifbasar Annesibebisi Bugun doktora ayni şeyi sordum 3-4 aydan sonra düzene girer dedi gaz problemleri olduklarindan uyuyamiyolarmis.🤷🏻♀️
Belissimo Biz de bugün tam 1 aylığız. 1 kilo aldık. Anne sütü ile besleniyor ama günde 1 veya 2 kerr emxzirebiliyorum meme ucu yaralarımdan dolayı. Onun dışında sağarak veriyorum mevburen. Gündüz hiç uzun uykusu yok en fazla yarım saat. Gece 3 kere uyanıyor. Sabaha karşı 6 dan sonra gaz sancılarımız başlıyor ve uyku uyuytmuyor kısacası hortllak gibi geziyorum uyku nedir unuttum. 🤦♀️
Eliifbasar Belissimo Meme ucu yarası icin philispsin silikon meme ucunu deneyin iyilesene kadar faydasi olacaktir. Gaz sancisi icin papatya yda rezene verilebilirmiş 4-5 cay kaşığı kadar.
Eliifbasar Belissimo Gaz sancisi icin yüz üstü yatırıp sirtina masaj yapmak da rahatlatıyormuş bilginize🙏🏼
Belissimo Eliifbasar zaten slikon meme ucu kullanıyorum bir aydır ucum yok çünkü ama onunla bile yara bere oldu hep.
Eliifbasar Belissimo göğüs kalkanını kullaniyormusunuz peki? Krem sürdükten sonra hava alması gerekiyor. Sütünüzden sürmeyide deneyin emzirdikten sonra.
Belissimo Eliifbasar hepsini yapıyorum almadığım şey denemediğim şey kalmadı. 1 kere emmesi yetiyor kanaması için :( ve bende emzirmek istemiyorum öyle olumca. Sonra mutsuzluk :(
Eliifbasar Annesibebisi Benim saglik ocagida 200 gram fazla tartiyor 😀 Hastanedeki doktorumuzun tarttığıni baz alıyorum🙂