Alminaa06 canım mutlaka uyuduktan 4 saat sonra çişe götür, altına yaptığı için rahatsız olması gerektiğini ve kendin rahatsız olduğunu hissettirme. Çok normal olabilir tabi gibi cümlelerle sakinleştir. Ve sana tavsiyem bezi gecede takma uyanıp çişe götür inan 3 günde alışıyorlar bende çok zorlandım sen kararlı ol bezi takayım diye sorma aklını karıştırma bence kızının