Merhaba 6 ay 15 günlük oğlum var. 6 aylık olduğunda şu vermek için nuk'un alıştırma bardağını aldım ama suyu içmek yerine ağzında çiğneyip konuşmayı tercih etti. 😊 avent'inkini aldım daha çok konuşmaya başladı. 😊 çok tatlı oluyor ama hiç bir şekilde su içmiyor. Sizinkiler nasıl alıştı, ben mi yanlış yapıyorum? 🤷♀️