Smilac kullandım kaka da gucluk çektik ama gaz anlamında sıkıntımız olmadı rahattım. Sma Optipro kullanıyorum bence bıraz gaz yapıyor gibi kaka anlamında sıkıntı yaşamadım. Comfort da denemeyi düşünüyorum bir ara.. bu arada sadece mama ile ilerliyorum, sütüm yok malesef. 60 cc verıyordum mama dan sonra aranıp, ağlayınca bıraz artırıp 90 cc yaptım 3 saatte. 2.5 aylığız.