Kızlar 6 günlük bebeğim var inşallah, göğüs ucum çok fazla yara olduğu için (artık kanıyordu) ve sütüm az olduğu için mama vermeye başladık + kendi sütümü sağıp veriyorum. Bazen şırınga bazen de biberonla veriyoruz. Göğsüm artık hafiften iyileştiği için bugün denemek istedim alıyor mu diye aldı ama ağladı sürekli yani bir yandan ben destek veriyorum tutması için o ağlıyor kendisini geri çekiyor. Meme reddi yaşıyoruz sanırım doğru mu anlıyorum onu anlamaya çalışıyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum sütüm az mama vermek zorunda kalıyorum bu yüzden tamamen göğüse dönemiyorum. Daha önce böyle birşey yaşayan varsa yardımcı olabilir mi acaba