Elisa34 ben gittim altı aylık bebeğimle cok güzel geçti. Eşim görümcem ve komşularımız yardımcı oldular cok haklarını yiyemem. Yazlık yaradı ogluma arabasında durmazdı ona alıştı mesela. Hamakta uyurdu onu bıraktı vs.. 🧿
Ek gıda olarak beyorganik muhallebi karışımı cok işime yaradı icine istedigim meyveden koyup muhallebi yaptım veya kemik suyuyla pişirip çorba yaptım. Bebek tarhanası aldım yanıma vs.
Sadece gece o uyuyunca hayat benim icin de bitiyordu ama ben mutluydum boş şak şak çekmektense oğlumla takıldık:)