3-4 gün önce ishal başlamıştı çok keyifsizdi. 2 gündür de kusması uykusundan uyandırıyordu bi ağız dolusu kadar her yere kusuyordu.Dün acile geldik sadece serum bağlamışlardı. Eve döndük gece aynı şeyleri yaşadık hiç düzelme olmadı. Bugün tekrar geldik gaita testi alındı adenovirüs pozitif rotavirüs negatif çıktı. 5.5 aylık olduğu için sadece serum tedavisi verildi. Çok dua edin olur mu harap oldum ağlamaktan ilk hastalığımız bu… Rabbim beterinden korusun tüm çocukları inşallah 🙏🏼