Kızlar merhaba,
Bebeğim 16 aylık insan hiç mi yürümek istemez anlamıyorum. Özensin diye her gün parktayız. Her gün çalışıyoruz, yürüme arkadaşında falan hepsinde mükemmel yürüyor hatta koşuyor. Şu pilsanın atı var onu bir sürmesi var dirift ata ata.. 😅 Koltuklara inme çıkma var. İstediği her yere tutunarak ilerliyor ama yok elini bıraktığımda hemen ağlamaya başlıyor. Nasıl olacak anlamış değilim. Var mı bir öneriniz? 🙁