Balkizlarim lux33 ilk kızımın Kabe’de 🌸💕 Diğer iki kızımın evde daha biyeri gömmek nasip olmadı eğer bir gün nasip olurda kabeye gidersem oraya gömerim 🌻💕
Rezenecayi lux33 annem hepimizinkini evin çatısına atmıştı eve bağlı olalım diye. Oğlumunkini de verdim annem evimizin çatısına attı 🌸
Hande-ege lux33 13 aylık olacak yakında müsait bi yer bulursak gömüp ayrılmak istiyoruz artık kendisiyle 😊
asiltonunmommysi lux33 Galatasaray stadında toprağa gömüldü 😂 yanılmıyorsam et parçası olduğu için toprağa gömülmesi uygundu. Çöp veya evde bekletilmek değilde
Tugceeeee01 lux33 10 yaşındaki kızımın ki kayboldu 6 yaşında oğlum 7 aylık kızım var evd duruyo düğünlerinde takacam jfjfjjfj