Mercanbebek Kızlar merhaba Bugün 43 günlük olduk 20 günden sonra kanamam bitti ara ara çikolata rengi veya şeffaf sarı kokusuz ağrısız sancısız akıntım geldi hala bitmedi 40 tan sonra bitmesi gerekmiyor mu sizde durumlar nedir