Zeynep_zumra Organik veya temiz icerikli bebe bisküvisi kullandıklarınızi bnmle paylaşır mısınız birde yogurdu PASTÖRİZE sutle mayalayanlar mayaladgnz yorgurdu kac gundr bitirmemz gerek
Azyef Zeynep_zumra evde yapamadığımda bebe bisküvisi degılde bebek kurabıyesı tarzı mıgrostan humm markasının kurabıyesı alıyorum yoğurdu pastörize sütle çalıyorum ekşiyene kadar cerıyorjm öyle üç beş gün tutmuyorum zaten yaz hemen eksıyor ayran yapıp bıtırıyorjm
BarlasMomm Zeynep_zumra bebe biskuvisini asci anneden aliyorum. Pastorize sut sütas kullaniyorum doktorum 4 gun kullan dedi yogurduda
Yusaydef Zeynep_zumra hünnap almıştım keçiboynuzu unu ve pekmezi var yoğurdu da pastörize süt ve activia probiyotikle mayalıyorm 3 4 gün yiyor
BarlasMomm Zeynep_zumra İçindekiler: Tam tahıllı un karışımı (pirinç tam buğday, buğday, yulaf), tereyağı, zeytinyağı, yumurta sarısı, yoğurt, tarçın.
BarlasMomm Zeynep_zumra hem kendi uygulamasi var telefonunuza indirebilirsiniz ordan siparis verebilirsiniz hemde instagram hesabi var aşçı anne yazarsaniz karsiniza çıkar. Yada bursa da iseniz gidip direk imalathaneden alabilirsiniz ben oyle yapiyorum
NTokar1 Zeynep_zumra Bizim doktorun dediğine göre 2 günde bitmesi gerekiyormuş. Biz ek gıdaya daha yeni başladık bende çok küçük bir kavanoza yapacağım yoğurdu o yüzden
Norveckizi NTokar1 bir hafta yense ne oluyormus ? Ben bı mayaliyorum on gün gidiyo 😐 henüz çocuk doğmadı da bizde yemeyelim hani nedenini ogreneyim de dedim