Kizim6bucuk aylik. 2gundur sadece su iciyor. Ne mama Ne ekgida hicbirsey yemiyor. Sadece su istiyor deliriyorum. 2dis cikti daha gelen baska diş yok. Ates yok ishal yok.keyfi iyi oynuyor gülüyor. Ama yemeye gelince krizie giriyor resmen. Bilen yaşayan varmi bi akıl verin