durulice doktorla görüşmedim ama yaptığım şeyi anlatayım, takviye vs hiç bir şey almadım, süt yapıcı gıdaları belli bir süre yemedim, bu esnada bebeğimi yan yatarak yada geriye yaslanarak emzirdim. Yan yatmak daha güzel bir çözüm. Makas gibi Sıkmayı denedim ama bu seferde sonrasında kanallarım tıkandı. Memem şişince bezelye gibi noktacıklar oluyor. Çareyi mochi tarzı süt toplama ürünün almakta buldum. Çünkü sağdıkça daha çok fışkırıyordu, sağmamak gerekiyor. Ama mochi tarzı ürünlerde bir artış olmadı bende normal devam etti. Ön sütü sağıp sonrasını bebeğime verdim. Bazen bebeğim çok aç olunca ön sütü sağmamı beklemiyor ağlıyor. Bu durumda önce boş olan memeyi veriyorum çünkü açken tazyikle başa çıkamıyor, bu esnada diğer mememe süt toplayıcıyı takıyorum 20-30cc geldikten sonra bebeğimi diğer memeye alıyorum, bazende sağmadan alıyorum ki tazyikede alışsın diye. Ama açken dolu memeyi vermeyin, ilk önce boşu sonra doluyu, yada sütünüzü sağın ama süt toplayıcılarla, makinelerle değil