Havvailke Bebeğim daha 1 aylık aşırı pişik oldu gün geçtikçe de artıyor hametol, mustela, sudocrem, bepanthol, kantaron yağı bile denedim hiç geçmiyor varmı farklı önerisi olan çok üzülüyorum:(
mertalibrother Havvailke hamazinc ve bepantol karıştırıp sürüyordum 2 güne geçiyor canım ama senin bebegin kucukmuş doktora götürmen gerekir alerji yapan bi durummu var baksın
Yumut Havvailke hemen trosyd krem kullan diğer kremleri boşver. Bide geçene kada poposunu her pislettiğinde yıka ıslak mendil sürme bu krem zaten hemen etki ediyor
Sumiree Havvailke lansinoh gögüs ucu kremiyle gecirdim ben pişiği birde arko yeşil küçük tüpte olan kremi dene oda geçiriyo birde ıslak mendil kullanma yıka yumuşak havlu ile kurula açıkta kalsın poposu gün içinde hava alsın
MinikMucizeeemm Mustela,sudocrem,bepnthol bizde de işe yaramadı canımm. Bez numarasını bulamamıştım memlekette farklı bi bez almıştım çocuğumun poposu genital bölge yerleri ciğer gibi oldu bugün doktora götürdüm ve 2 adet krem verdi karıştırıp sür dedi. Hamazinc ve travazol. Bugün denemeye başlayacağım bende
Deletedmom_123 Kuzum benim beneğimde çok pişik oldu derisi soyulur gibi oldu kızardı hametan ve trosyd kremi karıştırıp sürdüm ertesi güne geçti
Sedayun13 Canım kızımda çok kötü bi pişik atlattı bildiğin kanıyordu pişik yerleri burda bi yerde okudum Mısır nişastası surun diyordu sürdüm ister inanın ister inanmışım 1 günde faydasını gösterdi altı ıslak olduğundan pişik daha kötü oluyor e acıyorum 10 dk sonra kapatmak zorunda kalıyordum nisansta kuru tuttu bendeyken bile öyle atlattık denemediği krem kalmadı yağlar kremler boş ilerleyen pişik olursa
Papatyafali Merhaba, benimde bebeğim 1 aylık ve mustela pişik kremi kullanırken pişik oldu çocuğum. Başka kremler denedim geçirmedi. En son hakiki zeytinyağı ile her bez değişiminden sonra yagladim. İki günde geçti. Onu tavsiye edebilirim.