cavcier desteksiz uykuya nasıl geçirecek danışmanınız? gerçekten merak ediyorum. biz de eğitim aldık daha doğrusu almaya çalıştık diyeyim. benim bebeğim meme ile uyuyor. uyku eğitimcisi ilk hafta saatleri düzenledi,yine normal olduğu gibi memede uyutun dedi. ne zaman ki desteksize geçtik, o gün emzirin sonra rutin yapın ve bebeği yatağa koyun dedi. ağlar pış pış pat pat yapın yatağında sakinleştirin dedi. 3 saat ağlar 4 saat ağlar sonra susar uyur dedi bize😦 bizden istediği bebeği saatlerce ağlatmamızdı. 15. dk.da bebeğimiz ağlamaktan kasılmıştı. eşim böyle eğitim mi olur ,ağlatcaksam ben de ağlatırdım zaten dedi bıraktı eğitimi. devam ettirmedi, haklıydı da. aldım emzirdim öyle uyuttum. instagramda çok uyku eğitmeni var, ağlatmadan uyutuyoruz diyen. bu iş ağlatmadan nasıl yapılıyor gerçekten biri açıklasın. meme ile uyumaya alışkın bir bebeği nasıl memesiz uyutabiliriz hem de ağlatmadan?