Benim oğlumda 20 aylık 2 öğün yer günde 3.yü zorla belki yer. Çok su içer falan. Yani aç olsa ağlar diye düşündüğümden çok zorlamıyorum. Sadece çorba pilav yer mesela başka yemeklere henüz geçemedik. Her meyveyi yemez peynir yemez salatalık yemez. Hiç düşünmeyin bence. Oluruna bırakın. Zorladıkça hiç yemiyolar. Dönemsel değişiyor bazı şeyler