Momofboy Annişler ben doğumdan sonra terleyince çok çabuk koltuk altlarım kokmaya başladı. Buna dikkat etsemde yine kokuyor. Beni rahatsız ediyor. Sizde böyle bir durum oldu mu hiç? Olduysada nasıl giderdiniz, neler yaptınız?
hilalhanim Momofboy ay ben tek bende oldu sanıyorum hatta saçmala derler diye sormadımda normalde benim terim asla kokmaz ben terlememde ama şuan banyodan çıkıyorum kokuyo anlam veremedim
MotherOfAlmila Momofboy Ben de yasadim hatta hemen hemen herkes yasamistir bu durumu ama bir sure daha devam edecek. Ben de neler neler surdum kullandim ama ih ih fayda etmedi. Azcik daha sabir🌸
UMAY25 Momofboy hilalhanim valla bende aynı banyodan çıkmadan kokuyorum hatta artık çok rahatsız olmaya başladım
Cheerfulmom Momofboy Bende doğumdan önce hiç korkmazdım terlediğimi bile anlamazdım yani. Epilasyona yazıldım bende ondan sonra olduğunu düşünüyordum ama bu durum doğumdan sonra oldu. Şuan aydınlandım resmen 🙄
Momofboy hilalhanim MotherOfAlmila UMAY25 hilalhanim Cheerfulmom Arel45 Derya-Anne Aslmom Ball-kizimm Ay yorumları okuduğuma göre bu normal bişey herkesde oluyorsa 😫. Ama şimdi yaz günü daha çok fena, kocamdan falan çekinmeye başladım artık kokunca giriyorum banyoya fakat bebeğimde var 3 aylık daha brakıp hop diyede girilmiyo. Oh anneler çok zor işimizz. Artık gezmeye falan giderkende yanımda sprey taşıyorum. Hergün aynı tişörtüde giyemiyorum. Hergün çamaşır makinesi çalışıyo 🤭🤦♀️. Karbonatı duymuştum. Sadece karbonatıda sürünce işe yarıyormuş. Bunu deniycem fakat emziriyorumda bebeğime bi zarar gelmesin?
BalBademmmmmm Cheerfulmom Epilasyonunda etkisi var. Bende doğumdan sonra 2 3 ay kadar ter koktum maalesef çoğu kişi yaşıyor, ama geçmişti. Şuan kızım 7 aylık, lazere gidiyorum ve yine başladı. Lazeri yapan hanımefendi ter bezlerini etkilediğini söyledi ondanmış
Derya-Anne Momofboy 3 buçuk senedir aynı şekilde koku var bende de 2 tane bebem var büyüğü 3 buçuk yaşında küçüğü Allah nasip ederse 1 yaşına giricek haftaya hala kokuyorum kendimden tiksiniyorum. Geçenlerde buna benzer bi post daha açılmıştı bayanın biri yanlış hatırlamıyosam 1-2 çay kaşığı karbonatı suyla krem kıvamında macun yapıp her banyodan sonra koltuk altına sür kokudan eser kalmıyo demişti bana. Denedinmi diye sormayın daha şimdi aklıma geldi valla 2 bebeyle imanım gevriyo kafa falan kalmıyo bende 😅
Aslmom Bende de aynı durum oldu terlediğimi koktuğunu hiç bilmezdim doğumdan önce , duştan çıkar çıkmaz koltuk altınıza ve göğsünüzün altlarına karbonat sürerseniz 24 saat kadar kokmazsınız🙃
Ball-kizimm Momofboy yaa bende cok terlemeye basladım . hamilelikte koku alma hassaslaşıyor ya hala öyle bir şey mi kaldı diye bile düşündüm bi ara 😂 11 ay önce doğum yaptkm bir tık azaldı gibi ama hala duştan cıktıgımda bile hafif kokuyo🥶
Cocisko Momofboy bende ayni sorunu yasiyordum rexonanin clinicial protection shower clean kullandim instagramda biri önermisdi emzirenlerde kullanabilir. Onu kullandigimdan beri kotu koku yok artik belki denemek istersen sanada iyi gelir trendyoldan siparis vermisdm. Simdi boyle haftada 1-2 kere yapsam bile yetiyor hergun kullanma ihtiyaci duymuyorum
Derya-Anne Momofboy karbonatın bi zararı olacağını sanmıyorum Benimde 2 tane var biri 3 buçuk yaşında diğeri haftaya 1 yaşına giriyo bende eşim evde olmadığı sürece giremiyorum banyoya
Mert252541 Nisan ayında doğum yapmama ve hamileliğimden önce koltuk altı terim asla kokmamasına rağmen 1 ay kokarca gibi dolaştım. Duştan çıkıyorum bir saat sonra sanki 10 gündür yıkanmıyor gibiydim. Ben çareyi w-lab koltuk altı roll on unda buldum. Duştan sonra koltuk altlarımı kurulayıp sürüyorum 2 gün sıfır ter. Koku vs de kalmıyor.
Gzdzeynep Momofboy hormonlardan kaynaklı emzirme bitene kadar ter kokusu devam ediyor ama zamanla azalıyor emzirme bitince eskiye dönüyor benim öyle olmuştu
Rumeysaerva Momofboy ayy şaka gibi bende öyleydim banyo yapıp üzerimi giyiyordum bi bakıyorum yine kokuyorum artık şüphe etmeye baslamıştım düzgün yıkanamıyorum galiba diye🤣🤣
sSchildmaiden Ben de 4ay önce doğum yaptım ilk zamanlar asla terlemeyen terlesemde kötü kokmayan ben ben de de olmaya başladı kötü koku sık sık duş alıp rexonanın yeni çıkan rollonundan kullandım. Şuan her şey yolunda mis gibi kokuyorum
sSchildmaiden Rexona clinical hem asla kötü koku oluşturmuyor hem de doğumdan sonra hormonal koyulaşma olduğu için koltukaltlarını bembeyaz yapıyor
Sunkiss sSchildmaiden Ben de Rexona clinical kullanıyorum ama ilk mavi olanı kullanıyordum ondan çok memnundum. Şimdi yeni çıkan pembesini aldım sanki aynı performansı alamıyorum gibi. Siz hangisini kullanıyorsunuz.
yildiztas Momofboy bende de aynısını oldu gül suyuna karbonati karıştırıp sürüyorum koltuk altina hiç bir koku kalmıyor