mutlucan yürümeye başladığından beri öyle oğlum. Aşağı inince bğtün siteyi koşarak gezer, çocukların peşine takılır, 1 dk durmaz. Evet zor peşinde koşturmak ama benim yanımdan hiç ayrılmamasını istemezdim heralde🤔 kendi başına insanların yanına gidip konuşmaya çalışması, etrafı kendince incelemesi, özgürce koşup bağırması daha iyi bence.