merhaba güzel anneler
bebegım 3 ay 23 gunluk denıze sokacagım ama gunes kremı kullanmak ıstemıyorum cok kımyasal barındırdıgı ıçin.alanyada denız sıvaklıgı yuksek o yuzden sabah erken gunes kremsız sokmayı dusunuyorum. benım gıbı yapan var mı acaba ?? tavsıye beklıyorum