Deletedmom_72 hemen hemen her anne bu süreci yaşıyor, şuan bende onlardan biriyim 🤦♀️ ekstra bir bebekler daha yorucu yıpratıcı olabilir, dinlenmek rahatlamak senin de hakkın sadece biraz daha zamana ihtiyacımız var, daha çok küçükler bunları da aşacaklar, en çok da bizim sevgimize merhametimize muhtaçlar, kendini bırakma yanına birilerinin gelebilme imkanı varsa rica et, doğum öncesi ve sonrasında bi süre destek olsunlar, gerekirse maddi açıdan imkanınız varsa bir yardımcı veya oyun ablası bile olabilir büyük yavrunuzu oyalaması için, dermansız dert yaşatmasın Rabbim hepsi geçecek 🙏 derin nefesler al iyi bir annesin seni seviyorum 🌷