Güzel anneler hepinize merhaba. Bir kız bebeğim var 16 aylık. Bakıcıya vereceğim eve kamera taktırmayı düşünüyorum bana kamera tavsiyesi verecekler var mı sesli bir şekilde de kızımla irtibat kurabileceğim bir kamera olsun istiyorum. Malum içim rahat etsin istiyorum.