Kızlar 2 buçuk yıl önce sezeryan oldum yalnz sezeryan yerim kabardı et parçası gibi kabarık oluştu plastik cerraha gittim kenocort iğneyle bi kaç seans düzeltti ama sezeryan yerim çok dağıldı doktor bu iğneyle birlikte tekrar o yarayı açıp izini biraz daha düzeltebilirz ddi bende tamam dedim cuma günü operasyonum war aranızda başına böylr bişi gelen var mı süreç nasıl devam etti tekrarlandı mı yara