Hazen Hayır açmadım açmayı da düşünmüyorum böyle bir şey çok lüzumsuz… Başkaları görsün diye uğraşmıyorum sosyal mecrada paylaşmak yerine,galerimde tutuyorum fotoğraflarını ve çıkartıp albüm yapıyorum sosyal medya kullanmayarak hem anı kaçırmamış oluyoruz hem de boşa vakit harcamıyoruz…