Alparslan54 Arkadaşlar bayramda oğlum boğaz enfeksiyonu oldu iltihap geçti sadece kızarıklık vardı bu gün tekrar boğaz enfeksiyonu olmuş antibiyotik içermiyor iğne olacak üç gün böyle tekrarlayan başına gelen varmi