1prensannesi34 Kızlar korunuyorduk ama korunmayı bıraktık bebek istoyıruz 3 defa oldu sizce hamile kalırmıyım 🌸
_tospikannesi 1prensannesi34 tabiki olmasına engel bi durum yoksa kalırsınız. İstediğiniz gibi olsun insallah 🥰