Kızlar internetten araştırdım baya yüksek ateş sonrası döküntü diyor bizimde 3 gündür düşmeyen ateşimiz vardı dün yüzünde başlayan döküntü bu sabah tüm vücuduna yayıldı dün akşam acilde antibiyotik yan etki yapmış dediler bugün poliklinik de alerji iğnesi vurdular kan aldılar kan temiz çıktı ama 6. Hastalık geçiriyor olabilir dedi doktorumuz yaşayan var mi yüzünde ve vücudundaki döküntüler ne zaman geçer