Aryemarev Merhaba. Kızım Kasım 2018 dogumlu. Ana okuluna yazdirmak istiyorum 4 yasina girmesine 2 ayi kaliyor Eylül’de. Okul girisindeki listede hep 2017 dogumluların isimleri yazılı. Hem alışsın hem birseyler ögrensin hem arkadaslarıyla zaman gecirsin istiyorum. Evde gercekten canı sıkılıyor ve gercekten zor bir cocuk. Biz birseyler öğretmeye calisiyoruz ama hic dikkatini vermiyor. Düsüncelerinizi bekliyorum. Sizce diger cocuklara uyum saglar mı yoksa 1 sene daha mı bekleyeyim?
MiracAlpinveUmutunAnnesi Aryemarev Oğlum 2018 ocak doğumlu ben bu sene anaokuluna yazdırdım eylülde başlayacak Allah nasip ederse Evet gerçekten öyle çok sıkılıyorlar evde nekadar da etkinlik yapsak olmuyor okul daha iyi çocuklarımız için hem arkadaş ortamı aktifleşiyor
Yeymen Aryemarev genelde aynı yıl olan çocukları bir sınıfa alıyorlar sizin çocuğunuza da 2018lwrle olacak ,imkanınız varsa gönderin tabi yarım gün çok güzel olur
thetkc Aryemarev Benim oğlum da kızım da 15 aydan beri tam gün kreşle başladılar. Şuan oğlum 4 yaşında kızım 2.5 yaş farklarından dolayı ayırmamak için oğlanı devlete göndermedik özele gittiler aynı okula, bu sene de devlete yazdırdık.. 3.miniğim de büyüsün onu da 15.ayda göndericem.. Ne kadar erken o kadar iyi🍀💕
1ege1anne Aryemarev canım benim oglum 2019 doğumlu 3 yaşında. Yarı devlet yarı özel sekilinde anaokulna yazdırdım sabahtan öğlene kadar. Aylık 200 tl ödemesi. Öğleden sonra kulub varmış drama tiyatro İngilizce kodlama gibi çalışmalar oluyormuş ama onun ödemesi aylık 600 tl falanmis biz servise vereceğimiz için birde yaşı biraz küçük olduğu için sabahtan öğlene kadar seklinde yollayacağiz baklim
Yigitmiray38 MiracAlpinveUmutunAnnesi benim oğlumda haziran 2018 doğumlu anaokuluna alırlar mi ki Biraz çekingen bi çocuk alışsın istiyorum kreşe falan göndermedim de. Devlet anaokullari alıyor mu
Aryemarev MiracAlpinveUmutunAnnesi Hayırlısı olsun güle güle gitsin 🤗 bizde birde kardes faktörü var. 10 aylik ve hic durmuyor biraz da onu kıskanıyoruz huyumuz suyumuz hep degisti 🤦♀️ o yüzden istedim bende kafası dagilsin diye
MiracAlpinveUmutunAnnesi Yigitmiray38 Bazıları alıyor sormanız gerek benim oğlumu yazdirdigim okul 2018 ilk 3 ayını alıyor du ama arkadaşım yazdırdı yine devlet okuluna onunki de eylül 2018 doğumlu galiba aldı
Aryemarev Yeymen aaaa bunu ögrendigim cok iyi oldu. Cevremde sorup ögrenebilecegim kimse yoktu. Icime su serptiniz cok tesekkürler 🤗🌹♥️
MerveKayraTugra 2018 Aralık doğumlu. Bende göndermek istiyorum. Apartmanda ve çevresinde arkadaşı yok.Aslında sakin, uysal ve konuşkan bir çocuk. Oynayacağı biri olmadığı için enerjisini atamıyor. Umarım alırlar. Araştıracam yarım gün gitsin diye düşünüyorum.
Aryemarev MerveKayraTugra bizim de ayni sekilde. Sıkıntıdan ne yapacagını sasırıyor. 10 aylik kardesi var onunla oynamak istemiyor kiskanclik yapiyor 🤦♀️
zeyno4646 MerveKayraTugra gelişimi iyiyse, 4 yaş sınıfına alabilirler diye düşünüyorum örneğin tuvalet alışkanlığı falan oturduysa
MerveKayraTugra Aryemarev kardeşi 5 aylık oyun arkadaşı olamıyor maalesef @zeyno4646 tuvalet alışkanlığı oturalı 1.5 sene oldu cnm 2.5 yaşındayken öğretmiştim. Sadece büyüğünü yaptığı zaman kendini temizleyemiyor.
Dondurmalikahve Aryemarev 2019 şubat doğumlu bizim burdaki devlet okulu 36 ayı doldurunca alıyor ben de ön kayıt yaptırdım inşallah gidecek okula
isabel Aryemarev Ekim 2018 doğumlu oğlum kreşe yazdırmasaydım kesinlikle anaokuluna yazıdracaktım. Gitsin bence
Elin34 Aryemarev benim kızımda 2018 dığumlu bende yazdırdım bu sene gidicek inşallah bana kalsa seneye gönderirdim ama kendisi okula gitmek için ağlıyor bizde bu sene verdik bakalım iyi olur 😊