Sevaa02 Benim bebede doğduğundan beri bi sinir var çözemedim bu ay tavan yaptı 5.ayda güncelleme geldi resmen herşeye çığlık atıyor bağırıyor ağlıyor iki dk geç emzirmeyeyim yıkıyor çığlıkla ortalığı niye böyle oluyor ki acaba 🥺🥺
Birannisbirbebis Sevaa02 belki dişleri acıyor rahatsız ediyordur bizimkide istediği olmayınca katılarak ağlıyor sanki dövmüşüm gibi iç çeke çeke ağlıyor atamıyor o siniri üzerinden
Sevaa02 Mira06 Bir derece olsun azaldı evet 7 aylığız şimdi sanırım ilgisi başka şeylere kaydıkça sakinleşecek diye düşünüyorum. Şimdi de kendi başına hareket edemediği için sinirlenmeye başladı 🙄
Sevaa02 Birannisbirbebis evet diş döneminde de mızmızlığımız çoktu ama hiç gözünden yaş gelerek ağlamadı şimdiye kadar hep bi çığlık atma bağırma şeklindeydi yırtıyordu kendini . Çok şükür şimdi uykuya geçerken eskisi kadar zorlamıyor sakin sakin sallanıyor 🙏🏻
minigiminannesiii Sevaa02 benim bebiş de 3.5 aylık dediğiniz gibi doğduğundan beri sinirli bı bebek. Sallarken de çok ağlıyor. Bı sussa hemen daliyo ama Susana kadar kendimden geçiyorum. Bizimki de düzelir inşallah kısa zamanda
Sevaa02 minigiminannesiii o aylarda bizde gündüz uykusu hiç yoktu gece uykusu fena değildi. Şimdi tam tersi oldu devamlı bi değişim içinde bebekler. Sizin bebeğinizde küçük daha düzeni oturana kadar bize biraz eziyet ediyorlar maalesef 😁
minigiminannesiii Sevaa02 gündüz iyi kötü uyuyordu da iki üç gündür pek uyumuyo ayağımdan indiremiyorum hiç indirmeden de uyaniyo bazen erkenden. Gece de 2-2.5 saate Max kalkıyor. 4 den sonra falan emerek de uyumuyo sallıyorum yine kipirdiyo falan. Zormus anne olmak ya. Gece sabah olsun artık diye bekliyorum sabah da gece olsun diye 😅
Sevaa02 minigiminannesiii evet gerçekten zormuş hep diyorum benim annem 3 çocuk yetiştirdi ben biriyle daha el kadarken baş edemiyorum😁Ama Allah sağlık sıhhat versin herşey bi şekilde halloluyor.
minigiminannesiii Sevaa02 öyle öyle en önemlisi o. Ne kadar yorulursam yorulayim çok şükür sağlıklı sıhhatli geçer bu günler diyorum
Efeveannesi Sevaa02 merhaba hamilelikte sinirli stresli bişey yasadiysaniz oda yansıyor olabilir demo yapabilirsiniz yada gün içinde neden sinirli stresli olduğunuzu anlatabilirsiniz hamileyken 💮
Sevaa02 Efeveannesi hiç bilmiyorum ki kesin sinirlenmişimdir bişeylere şu devirde sakin kalmak stres yaşamamak çok zor. Bu konuyu bu ara çok görüyorum ama hamilelikte yaşananların bebeği etkilemesi ile ilgili bişeyler okusam iyi olacak sanırım 🙏🏻🥰
LadyGaddar Sevaa02 benimkide 5 buçuk aylık, Cook sinirli oyun halısı aldım asılı oyuncakları alamıyor diye kıyamet koptu ,hiç biseyden memnun değil sürekli mızmız ,okadar ilgilenmeme rağmen inşallah geçici Bi durumdur.
tenedos LadyGaddar merhabalar sonra geçiyor mu sinir hali. Benim kız da 4,5 aylık son bir haftadır aşırı sinirli oldu. Bi yerde sıkılsın almazsak sinirden bağırış çağırış ellerini titretiyor kendini sıkarak şoktayım bir haftadır ne yapacağımı şaşırdım ç😅