Kızlar bu durum sadece bizde mi var
Oğlum 28aylık konuşamıyor belli kelimeleri var onlarda basit anne baba dede cici züü(su) bebi (kardeşine öyle sesleniyor) bir kaç tane daha var ama iki kelimeyi bi araya getiremiyor dün pikniğe gittim onla aynı yaşta olan erkek çocuğu ilke oynadı çocuk çok tatlı anlayışlı kaç yaşındasın dedim 29aylık dedi çok oldum bide benim adımı soruyor oğlumla arasında 1ay var benim oğlumda herkese vuruyor kimseyle anlaşamıyor 1sn oturmuyor sürekli uzamakta doğru gidiyor milletin çocuğu surda oyna diyorsun anlıyor bizimki dağa bağıra koşuyor akşama kadar bi elimde kızım oğlanın peşinde koştum bizi anlayamıyor konuşamıyor cünki acaba o yüzden mi bu laf dinlemezliği agresifliği