Kızlar yaklasik 10 gündür adetim gecikti ama ilk baslarda böyle sanki adet olacakmisim gibi karnim belim ağrıyordu goguslerim ağrıyordu testte yapmadim daha olmadim adet acaba hamilelik var midir en garantisi olan kanda mi yoksa idrarda mi test yapsam?