Geçenlerde de yazmıştım bugün 61 gün oldu devlette asla randevu bulamıyorum. Olanda bana çok uzak kızımla gitmem çok zor bugün özele gidicem. Tam adet olucam gibi oluyor peceteye geliyor ama pede bulasmiyor böyle kahverengi pembemsi katı geliyor kan rengine benzemiyor hiç ben en son muaneye gittiğimde kist var demişti Dr ama önemli bişey değil demişti. Soğan kabuğu kaynattim zor bela içtim ama yine olamadim. Kaç defa özele gitmeye yeltendigimde öyle akıntı gelince vazgeçiyorum ama yine olamıyorum. Bunun sebebi kistmidir acaba başka bişey mi yaşayan varmı korkuyorum kötü bişey cikicak diye. Hamile değilim test yaptım çıkmadı.