Bende okudum boşanma aşamasındayım kitapları uyguladm çok ama çok faydasnı gördm keşke evliyken okusaydım dedim eşimle hatalarmızı anladık çocuğmzdw var amq kaynanam yüzünden birleşemyoruz şuan sonrası ne olur bilemyorum şuanki durumumz evliyken oldğndan çok çok daha iyii bi hale geldi