Kayra02 Merhabalar bebeğim 3 ay 23 günlük son 1 haftadır gündüz neredeyse uyumuyor gece de çok uyanıyor uyku gerilemesi tam 4. Ayda mı başlar yaşadığımız uyku gerilemesi mi acaba
Kaganefeninannesi Kayra02 biz de 3 ay 18 günlüğüz 1 haftadır bizde de aynı durum var sürekli mız mız ve ağlıyor önceden hiç böyle bir bebek değildi huyları değişti resmen bende bekliyim burada🫢
sizibravoo Kayra02 bizde gerilemeye 3 ay 20 günlükken başladık 4 ay 25 günlük hala atak etkileri devam ediyor. Gündüz uykuları yarım saate kısaldı gece sık sık ağlayarak uyanıyor . Mama ve memeyi reddediyor ne yapacağımı şaşırdım artık bitince geçecek die umutlanıyorum .
Kayra02 sizibravoo o kadar uzun mu sürüyo ya 😢 Allah yardımcınız olsun sizinde tez zamanda düzelir inşallah bebeklerimiz
sizibravoo Kayra02 amin amin inşallah az kaldı bitmesine zirvede olduğu dönem iki hafta diye çok kişiden duydum ama benim kızım bu konuda çok istikrarlı çıktı 😉